TERMES I CONDICIONS GENERALS DE L'ESDEVENIMENT “ANDORRA ECONOMIC FORUM”

1. OBJECTE

L'objecte del present document és establir els Termes i Condicions Generals (en endavant, “TCG”) aplicables a aquelles persones que estiguin interessades en l'assistència i formalització de la compra d'entrades per a l'esdeveniment “Andorra Economic Forum” (en endavant també, l'“Esdeveniment”), el qual està previst que tingui lloc els propers dies 4 i 5 d'octubre de 2025, al Centre de Congressos d'Andorra la Vella (Principat d'Andorra), organitzat per la societat de dret andorrà denominada AEF, S.L. (en endavant conjuntament referida com l'“Organització”).

AEF S.L
NRT: 720237-G
Adreça: Passatge Arnaldeta de Caboet 11,
2n pis, 1a porta
AD700 - Escaldes-Engordany,
Principat d'Andorra
Telèfon: (+376) 737 837
Correu electrònic: andorra@economicforum.es

2. ACCEPTACIÓ DELS TERMES I CONDICIONS

L'Organització ofereix a qualsevol persona interessada (en endavant, l'“Usuari”) la possibilitat d'adquirir entrades per a l'Esdeveniment (en endavant, l'“Entrada” o les “Entrades”), únicament a través de la seva pàgina web (en endavant, la “Pàgina web”), adquirint així la categoria d'assistent (en endavant, l'“Assistent”).

L'aplicació d'aquests TCG es realitza sens perjudici de l'avís legal que sigui aplicable en tot moment a la Pàgina web i al seu ús per part de l'Usuari, especialment pel que fa a la preceptiva creació d'un compte personal per a la tramitació de la compra d'Entrada(es).

Amb la compra de l'Entrada, l'Usuari declara actuar de forma voluntària, amb plena llibertat, amb la suficient capacitat d'obrar i reconeix expressament haver llegit, entès i acceptat de manera íntegra i irrevocable els presents TCG. Juntament amb la subscripció d'aquests TCG, l'Usuari també reconeix i accepta expressament la seva submissió, i consegüent compliment, a qualsevol norma de seguretat que sigui aplicable a la realització i gestió concreta de l'Esdeveniment.

Al seu torn, l'Assistent declara ser major d'edat o bé, alternativament, tenir 16 anys o més i actuar en aquest cas amb la supervisió i assistència d'un adult responsable (segons aquest terme queda definit en l'ordinal novè (9è) d'aquests TCG), tant per a la subscripció de la(es) Entrada(es) com per a l'assistència presencial a l'Esdeveniment.

L'incompliment de qualsevol de les condicions establertes per aquests TCG per part de l'Assistent facultarà l'Organització per cancel·lar la seva Entrada i prohibir-li l'accés a l'Esdeveniment.

3. TAXONOMIA DEL CONTRACTE

La compravenda de la(es) Entrada(es) quedarà subjecta a la legislació andorrana vigent i aplicable en tot moment, als presents TCG i a les regles legals específiques que siguin d'aplicació a la Pàgina web mitjançant la qual es formalitzi la compra de la(es) Entrada(es).

De conformitat amb la Llei 20/2014, de 16 d'octubre, reguladora de la contractació electrònica i dels operadors que desenvolupen la seva activitat econòmica en un espai digital, s'atribueix plena efectivitat als contractes celebrats per via electrònica en què concorri consentiment i les exigències necessàries per confirmar-ne la validesa. Es considerarà perfeccionada la contractació en el moment en què l'Usuari realitzi la transacció del pagament corresponent, considerant que el seguiment del procediment de contractació electrònica, el registre de les dades sol·licitades i l'acceptació dels presents TCG, són clares manifestacions de la voluntat de l'Assistent en relació amb la seva conformitat. L'Organització, un cop perfeccionat el pagament objecte del contracte de compravenda, facilitarà a l'Usuari la(es) Entrada(es) mitjançant document amb format electrònic.

En tot cas, la deguda subscripció d'Entrada(es), i consegüent perfecció del contracte de compravenda de les mateixes, quedarà subjecta a la recepció del pagament corresponent per part de l'Organització i a la comprovació del compliment de la targeta de pagament, dels sistemes de pagament i de la resta de comprovacions de seguretat financera que siguin d'aplicació, quedant anul·lada l'operació si no se superen aquests processos.

4. OBLIGACIONS DE L'USUARI/ASSISTENT

Durant la utilització de la Pàgina web en el procés de compra d'Entrada(es) i durant la seva assistència a l'Esdeveniment, l'Usuari/Assistent es compromet a:

a) Proporcionar dades veraces i mantenir-les actualitzades en cas de canvis. No utilitzar identitats falses, ni suplantar la identitat d'altres;

b) No fer un ús de la Pàgina web o dels seus continguts per a finalitats il·lícites i prohibides; disconformes amb la legalitat vigent o que siguin lesives per a l'Organització.

c) No transmetre, difondre o posar a disposició de tercers, informacions, dades, continguts, missatges, i en general qualsevol material que pugui ser difamatori, injuriós, obscè, amenaçador, xenòfob, inciti a la violència, a la discriminació o que de qualsevol manera atempti contra la moral, l'ordre públic, els drets fonamentals, les llibertats públiques, l'honor, la intimitat, la imatge de tercers, i en general, la normativa vigent;

d) No destruir, manipular, inutilitzar o malmetre dades, informacions, programes o documents electrònics de l'Organització, dels seus proveïdors o de tercers;

e) Un cop registrat l'Usuari a la Pàgina web, l'Organització li proporcionarà els codis identificatius i les claus necessàries per poder operar al seu compte propi. Els codis identificatius i les claus d'accés proporcionats per l'Organització tenen caràcter personal i intransferible, sent obligació de l'Usuari comunicar a la mateixa, els eventuals canvis que es produeixin en les seves dades personals. Serà responsabilitat de l'Usuari registrat la custòdia dels codis i claus, essent l'únic responsable de l'elecció, la pèrdua, substracció o ús no autoritzat de qualsevol codi o clau identificativa i de les conseqüències que això pugui comportar. L'Usuari es pot donar de baixa comunicant-ho a andorra@economicforum.es sense que aquesta baixa tingui caràcter retroactiu.

f) Custodiar adequadament el nom d'usuari i la contrasenya, comprometent-se a no cedir-ne l'ús ni permetre l'accés de tercers, assumint la responsabilitat pels danys i perjudicis que poguessin derivar-se d'un ús indegut dels mateixos. L'Usuari es compromet a comunicar a l'Organització, qualsevol risc d'accés al Nom d'Usuari i/o a la Contrasenya per part de tercers;

g) No difondre, emmagatzemar o introduir mitjançant la Pàgina web cap programa d'ordinador, virus, dades, codi, equip de maquinari o de telecomunicacions o qualsevol altre instrument o dispositiu que sigui susceptible de causar danys a la Pàgina web o a qualsevol sistema, equip de l'Organització, de qualsevol proveïdor de la mateixa o de qualsevol tercer;

L'Organització es reserva en tot cas el dret de poder sol·licitar a l'Assistent que demostri el degut compliment d'aquestes obligacions, podent sol·licitar-li l'aportació i/o actualització de qualsevol documentació que sigui necessària per acreditar aquests fets.

5. ESPECIFICACIONS DE LA(LES) ENTRADA(ES)

La inscripció a l'Esdeveniment, mitjançant la compra de l'Entrada, s'haurà de realitzar exclusivament a través dels canals oficials habilitats per l'Organitzador, això és, mitjançant la Pàgina web. El preu satisfet per a la compra de la(es) Entrada(es), segons la categoria de la(es) mateixa(es), serà el que consti i s'informi a la Pàgina web en el moment de la seva adquisició.

L'Organització es reserva el dret de poder realitzar qualsevol variació del preu de la(es) Entrada(es), o igualment aplicar qualsevol descompte o reducció que consideri sobre les mateixes, tant amb anterioritat a la celebració de l'Esdeveniment com de forma coetània al mateix. En cas d'aplicar-se una variació del preu de la(es) Entrada(es), l'Assistent que ja hagi adquirit Entrada(es) entén i accepta expressament que això no podrà constituir motiu de (i) reclamació davant l'Organització, (ii) sol·licitud de devolució total o parcial del preu satisfet per l'Assistent; o (iii) resolució del contracte de compravenda de la(es) Entrada(es).

L'Entrada serà personal i intransferible, donant accés als recintes físics establerts per a la celebració de l'Esdeveniment. El beneficiari de l'Entrada o Assistent al qual estigui personalitzada, assumirà tota responsabilitat en cas que es presentin duplicats o falsificacions, perdent els drets que aquesta li atorga per accedir a l'Esdeveniment. Només serà vàlida la primera Entrada que sigui presentada i el codi concret de la qual completi la seva validació per a l'accés al recinte de l'Esdeveniment.

L'Entrada podrà ser bescanviada per una polsera, targeta o un altre mecanisme, mitjà o sistema d'accés.

No està permesa la revenda de l'Entrada ni serà considerada vàlida la compra realitzada en canals o webs alienes a les de l'Organització, ja sigui a través de tercers, plataformes no oficials o venedors no autoritzats. Per tant, l'Organitzador no assumirà cap responsabilitat per compres fraudulentes o de consideració no vàlida, així com per qualsevol altra reclamació derivada d'adquisicions en canals que no siguin l'oficial de la Pàgina web. L'Organització tampoc assumirà responsabilitat en cas de pèrdua o robatori de l'entrada.

Sens perjudici de les excepcions incloses en els presents TCG, un cop emesa l'Entrada, no s'admetran canvis ni devolucions, de conformitat amb el que s'estableix en l'apartat relatiu al dret de desistiment, canvis i reemborsaments a continuació. En els casos en què procedeixi la devolució de l'import corresponent a l'adquisició de l'Entrada, aquesta es realitzarà per defecte mitjançant el mateix sistema de pagament establert per a la seva compra, llevat que l'Assistent sol·liciti formalment la seva devolució mitjançant un altre sistema de transferència, amb exclusió de la devolució en metàl·lic.

6. DRET DE DESISTIMENT, CANVIS I REEMBORSAMENTS

D'acord amb la normativa vigent i la modalitat del contracte celebrat per a la compra de la(es) Entrada(es), l'Assistent no tindrà dret a exercir el seu dret de desistiment sobre la compra de la(es) mateixa(es).

Un cop adquirida(es) la(es) Entrada(es), no s'admetran canvis ni reemborsaments. De la mateixa manera, la impossibilitat d'assistir a l'Esdeveniment per part de l'Assistent, així com qualsevol altre motiu de naturalesa personal o causa imputable al mateix, tampoc donarà dret al reemborsament de l'import satisfet.

7. CANCEL·LACIÓ, ALTERACIÓ O SUSPENSIÓ

7.1 Cancel·lació sense causa de força major: En cas de cancel·lació total de l'Esdeveniment per decisió pròpia de l'Organització, sense que concorrin causes de força major, l'Assistent tindrà dret a sol·licitar el reemborsament de l'import de l'entrada en el termini màxim de TRENTA (30) dies des de la notificació oficial de la cancel·lació. En aquest cas, es retornarà únicament l'import de la pròpia Entrada a l'Esdeveniment, incloses les despeses de gestió. Qualsevol altra despesa relacionada amb viatges, allotjaments o assistència a l'Esdeveniment, contractada per compte de l'Assistent, correrà exclusivament a càrrec i risc del mateix, sense que procedeixi la devolució d'aquests imports en cap cas per part de l'Organització.

7.2 Cancel·lació amb causes de força major: En cas de cancel·lació o ajornament de l'Esdeveniment per causes fortuïtes o de força major, o qualsevol causa relativa a raons de seguretat o risc davant tercers, no es procedirà a la devolució de l'import de la(es) Entrada(es). Per causes de força major s'entenen aquelles establertes per legislació i jurisprudència, tenint especial rellevància les relatives a catàstrofes naturals, conflictes polítics o institucionals, intervencions o declaracions de les Administracions públiques i institucions sanitàries, disturbis de qualsevol mena que afectin greument l'ordre públic, epidèmies o pandèmies, així com qualsevol fet o impediment que no permeti o no recomanin la celebració de l'Esdeveniment a què es refereixen els presents TCG. També es tindrà en compte qualsevol esdeveniment de caràcter imprevisible i independent de la voluntat de l'Organització i que quedi fora de l'abast del seu control, impedint l'execució de l'Esdeveniment.

7.3 Cancel·lació un cop iniciat l'Esdeveniment: En cas que la suspensió o modificació de l'Esdeveniment es produeixi un cop iniciat el mateix, per causes de força major, els assistents no tindran dret a la devolució total ni parcial de l'import satisfet per la(es) Entrada(es).

7.4 Modificació de data o de lloc: en cas que l'Esdeveniment hagi de ser reprogramat o reubicat, l'Entrada serà vàlida per a la nova data o ubicació. En cas que l'Assistent no pugui assistir a l'Esdeveniment en les noves condicions establertes, tindrà dret a sol·licitar la devolució de l'import de l'Entrada dins del termini de QUINZE (15) DIES des de la comunicació oficial del canvi, realitzada per l'Organització. Aquesta devolució haurà de sol·licitar-se mitjançant comunicació efectuada al correu electrònic següent: andorra@economicforum.es

7.5 Modificació del programa: L'Organització es reserva el dret de modificar el programa de l'Esdeveniment, inclosa la substitució de ponents o modificacions en l'estructura del mateix, sense que això impliqui dret a reemborsament o compensació per part de l'Assistent. No obstant això, si la modificació afectés una part substancial de l'Esdeveniment, l'Assistent podrà sol·licitar la devolució del preu de la(es) Entrada(es) dins del termini de QUINZE (15) DIES des de la comunicació oficial del canvi, sense que això generi dret a compensació addicional. S'entendrà com a modificació d'una part substancial de l'Esdeveniment, la supressió o modificació d'almenys el QUARANTA (40%) PER CENT de la identitat dels ponents principals que constin a la data d'adquisició de l'Entrada, si bé l'Organització farà el possible per trobar substituts de nivell i reputació equivalent. Per sol·licitar la devolució per motiu d'una modificació de part substancial de l'Esdeveniment, els Assistents hauran de demanar la devolució dins del termini concedit, mitjançant comunicació efectuada al correu electrònic següent: andorra@economicforum.es, perdent en conseqüència el seu dret d'accés i assistència a l'Esdeveniment.

En cas que la modificació substancial de l'Esdeveniment es produís el mateix dia de l'Esdeveniment, l'Assistent podrà escollir entre assistir-hi, renunciant a sol·licitar qualsevol indemnització a l'Organització, o bé procedir a la devolució de la seva Entrada mitjançant sol·licitud a l'Organització amb una antelació mínima de DUES (2) HORES abans de l'inici de l'Esdeveniment i de conformitat amb el sistema de notificació previst en el paràgraf immediatament anterior.

8. ACCÉS A L'ESDEVENIMENT

Per a l'accés a l'Esdeveniment, s'haurà de mostrar l'Entrada a través del mitjà que indiqui l'Organització, essent aquesta escanejada per a la seva verificació. L'Organització queda facultada per denegar l'accés a l'Esdeveniment als Assistents que incorri en qualsevol de les circumstàncies següents:

a) L'Entrada es trobi incompleta, esmenada, trencada o amb indicis de falsificació.

b) L'Assistent presenti una Entrada que ja hagi estat validada i utilitzada prèviament.

c) L'Assistent manifesti actituds violentes o que incitin públicament a l'odi, la violència o la discriminació de qualsevol mena, en especial, si l'Assistent presenta comportaments agressius o provoca disturbis a l'espai proper a l'Esdeveniment, així com la tinença d'armes o objectes susceptibles de ser utilitzats com a tals.

d) L'Assistent presenti símptomes d'embriaguesa, d'estar consumint o haver consumit drogues o substàncies estupefaents.

De la mateixa manera, l'Organització podrà denegar l'accés o expulsar de l'Esdeveniment l'Assistent en cas d'incompliment de les indicacions del personal de l'Organització, del personal del recinte on es desenvolupi l'Esdeveniment, de les autoritats pertinents, així com en cas que pugui raonablement presumir-se que es crearà una situació de risc o perill per a ell mateix o per a altres Assistents, o per estats d'intoxicació aparents o potencials, responsabilitzant-se personalment l'Assistent en tots els casos per les seves pròpies accions i omissions que causin lesions o danys a l'Organització o a tercers.

No procedirà la devolució de l'import de l'Entrada als Assistents als quals se'ls denegui l'entrada a l'Esdeveniment o hagin estat expulsats del mateix per algun dels motius referenciats en aquest apartat. En qualsevol cas, l'Organització es reserva igualment el dret d'iniciar qualsevol reclamació per danys i perjudicis contra l'Assistent que incompleixi les presents obligacions.

9. AFORAMENT

L'accés i la permanència a l'Esdeveniment estaran condicionats a la normativa aplicable en cada moment, així com a les disposicions que puguin establir les autoritats competents en funció de les circumstàncies existents en la data de la seva celebració. En conseqüència, la realització de l'Esdeveniment podrà veure's modificada si s'aproven noves mesures que alterin les condicions vigents en el moment d'adquirir l'Entrada.

10. MENORS D'EDAT

Els Assistents menors de 16 anys hauran d'accedir i romandre al recinte on es dugui a terme l'Esdeveniment acompanyats en tot cas d'un adult responsable. Es considerarà adult responsable qualsevol persona major d'edat que exerceixi la tutela legal, la pàtria potestat o acompanyi el menor amb el consentiment exprés dels seus pares o tutors legals. L'adult responsable haurà de supervisar en tot moment el menor i garantir el compliment de les normes de l'Esdeveniment i de l'establiment on es dugui a terme. L'Organització es reserva el dret de sol·licitar documentació que acrediti l'edat del menor i la identitat de l'adult responsable. En cap cas, l'Organització assumirà responsabilitat pels menors que accedeixin sense la deguda supervisió, quedant exempta de qualsevol dany o perjudici que pogués derivar-se de l'incompliment d'aquesta clàusula.

11. PERSONES AMB MOBILITAT REDUÏDA

Les persones amb mobilitat reduïda tindran dret a accedir a la instal·lació on se celebri l'Esdeveniment amb plena comoditat i seguretat. Per això, hauran de notificar prèviament la seva necessitat d'assistència especial o requeriments específics d'accessibilitat, per tal de garantir que es proporcionin els recursos adequats. L'Organització es compromet a prendre totes les mesures necessàries per assegurar un accés adequat i lliure de barreres, tant físiques com logístiques, a les persones amb mobilitat reduïda. No obstant això, els Assistents hauran de complir amb les normes de seguretat establertes per a tots els participants. L'Organització es compromet a brindar les millors condicions possibles per a la participació de persones amb mobilitat reduïda, però no es farà responsable de qualsevol dany o perjudici derivat de la no comunicació anticipada de necessitats específiques.

12. DRETS D'IMATGE I PROPIETAT INTEL·LECTUAL I INDUSTRIAL

L'Assistent autoritza l'Organitzador a captar i utilitzar la seva imatge, veu i/o nom en fotografies, vídeos i altres materials audiovisuals presos durant l'Esdeveniment, únicament amb finalitats de promoció i difusió de l'Esdeveniment.

Tots els continguts, presentacions i materials proporcionats en el marc de l'Esdeveniment estan protegits per drets de propietat intel·lectual. Així mateix, està prohibit modificar, copiar, reutilitzar, explotar, reproduir, comunicar públicament, fer segones o posteriors publicacions, carregar arxius, enviar per correu, transmetre, usar, tractar o distribuir de qualsevol manera la totalitat o part dels continguts inclosos a la Pàgina web o a l'Esdeveniment amb finalitats comercials, si no es compta amb l'autorització expressa i per escrit de l'Organització o, si escau, del titular dels drets corresponents.

13. RESPONSABILITAT

L'Organització no serà responsable dels danys personals, materials o de qualsevol altra índole que poguessin patir els Assistents durant l'Esdeveniment, llevat dels casos legalment exigibles. Cada Assistent serà responsable de les seves pròpies pertinences i del compliment de la normativa aplicable al recinte de l'Esdeveniment.

14. PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS

D'acord amb el que estableix la Llei 29/2021, de 28 d'octubre, Qualificada de Protecció de Dades Personals (LQPD), així com el Decret 391/2022, del 28-9-2022, d'aprovació del Reglament d'aplicació de la Llei 29/2021, de 28 d'octubre, Qualificada de Protecció de Dades Personals, l'Organització tractarà les dades personals dels participants amb la finalitat de gestionar la seva inscripció i participació a l'Esdeveniment. Aquest tractament es durà a terme sobre la base del consentiment atorgat pels interessats en inscriure's a l'Esdeveniment, així com en l'interès legítim de l'Organització de garantir-ne l'adequada planificació i desenvolupament.

Les dades personals seran tractades de manera confidencial i únicament seran utilitzades per als fins indicats, sense ser cedides a tercers, llevat d'obligació legal o en els casos en què sigui necessari per a la correcta gestió de l'Esdeveniment. En aquests casos, l'Organització adoptarà les mesures adequades per garantir la protecció de la informació conforme a la normativa aplicable.

Els interessats podran exercir els seus drets d'accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, oposició i portabilitat de les seves dades personals mitjançant una sol·licitud escrita a dpo@cplegalconsulting.com juntament amb una còpia d'un document vàlid d'identificació (DNI, NIE o passaport). Així mateix, podran retirar el seu consentiment en qualsevol moment, sense que això afecti la licitud del tractament realitzat amb anterioritat a aquesta retirada.

En cas de considerar que els seus drets han estat vulnerats, els interessats podran presentar una reclamació davant l'Agència de Protecció de Dades Andorrana (APDA).

Les dades personals seran conservades únicament durant el temps necessari per complir amb la finalitat per la qual van ser recollides i, posteriorment, seran bloquejades i eliminades conforme als terminis legalment establerts.

15. RECLAMACIONS I RESOLUCIÓ DE CONFLICTES

Qualsevol Assistent podrà formular qualsevol queixa, reclamació o suggeriment relacionada amb l'Esdeveniment organitzat per l'Organització mitjançant correu electrònic adreçat a: andorra@economicforum.es

Totes les comunicacions hauran de contenir una descripció clara i detallada del motiu de la reclamació, així com les dades identificatives de l'Assistent que la formuli (nom, cognoms, adreça de correu electrònic, comprovant de pagament de l'Entrada i còpia de la mateixa).

L'Organització es compromet a analitzar i donar resposta motivada a les reclamacions rebudes en el menor termini possible, llevat que la complexitat de l'assumpte requereixi més temps, en quin cas s'informarà l'Assistent de manera justificada.

En cas que la reclamació no es resolgui de forma satisfactòria per la via interna, les parts podran acollir-se voluntàriament a mecanismes de resolució alternativa de conflictes (ADR) o mediació extrajudicial.

16. LEGISLACIÓ I TRIBUNALS COMPETENTS

Els presents TCG, així com qualsevol relació contractual derivada de l'ús de la Pàgina web o dels serveis oferts per l'Organització, es regiran i interpretaran de conformitat amb la legislació vigent al Principat d'Andorra.

Per a la resolució de qualsevol controvèrsia, conflicte o reclamació que pugui sorgir en relació amb la interpretació, validesa, execució o compliment del present contracte, l'Organització i l'Usuari acorden sotmetre's, amb renúncia expressa a qualsevol altre fur que els pogués correspondre, a la jurisdicció exclusiva dels tribunals competents del Principat d'Andorra.